Inspirasi gaya rambut perkahwinan dan layer style untuk rambut panjang




Rambut adalah mahkota seorang wanita. 
Kecantikan rambut dan hairdo time kahwin memang penting. Saya suka tengok rambut wanita dan pengantin yang cantik-cantik. Kalau tengok overseas bride, mostly cantik je hairdo dia. 

Time saya nak kahwin, seorang je dalam fikiran saya yang boleh buat macam apa yang saya harapkan. She's my hairstylist, Meow meow. Comel je kan nama dia. Orang dia pun comel dan baik. Dia hairstylist saya dari saya umur 16 tahun sampailah saya kahwin sekarang. Cakap je lah nak buat rambut macam mana, dia boleh buat. Time dia tak ada, memang tak best. Nak cari pengganti dia sangatlah susah. Merata pergi tak jumpa-jumpa. She's that good. 



I just love when she can do such beautiful layer. Cermat dan sangat cantik. Kalau dia potong rambut saya, orang mesti tanya potong kat mana sebab cantik. Kalau saya potong kat tempat lain, mesti orang comment, "What happened to your hair". Nak buat macam mana kan, Meow Meow not available and I just really need to cut/trim my hair. Kalau dia ada, happy je saya. She's just like a sister. (>.<)

Saya recommend dia untuk any event especially kalau awak nak orang yang kisahkan rambut awak supaya sihat dan cantik. Saya selalu trim dan potong rambut dengan dia. Colouring saya tak buat walaupun ramai ingat saya colour rambut saya, dari kecil macam tu. Tapi Miow Miow semua dia boleh buat for your hair and she will advise you too. Call/msg/whatsapp dia kalau berminat at 016-292 9742. =)










>3 Sofia

Post a Comment

0 Comments